Følgere

tirsdag 8. desember 2009

Full eksamensforberedelse.

Nå er det lite håndarbeidstid, full konsentreasjon om eksamen som jeg har om 9 dager.
ANATOMI OG FYSOLOGI, ikke akkurat småsaker.
Her er det lesing, pugging, oppgaver og dvd som ses..
Kjempe vanskelig stoff, men forståelsen øker hver dag. nå er det bare å stå på slik at jeg står.
Forhåpentligvis står jeg, ellers må jeg ta eksamen på nytt i uke 10. å det vil si at de ti ukene må gå til mer lesing å pugging. Men så har det seg jo sånn at vi har jo 18 bøker til på pensum, å anatomi og fysologi er bare ei bok (den vanskeligste håper jeg), så hvis jeg står kan jeg bruke hele halvåret på de 18 bøkene, i stede for å bruke 10 av ukene på en bok..

gleder meg sånn til eksamen er ferdig den 17 slik at jeg kan komme hjem å vaske til jul, pynte å kanskje tilogmed bake. Har nesten ikke startet med julegavene en gang, å jeg gruer meg:(
Å kanskje, men bare kanskje blir det tid til å slappe litt av;P
Litt sliten nå jeg...

Ønsker dere alle en fantastisk før julstid..:D
Gleder meg til å kunne legge ut innleegg igjen med kreative innslag..


Har foresten klær nå på Lykke&lukas, på A:rt gymsal (kreativt møtested) å på kaia hos Janne:D Kjempe gøy.. samtidig som på nettbutikken og på epla.

kjempe gøy å ha klærne mine så mange steder:D å har fått solgt utrolig mye de siste ukene:D

5 kommentarer:

Fit mum sa...

hehe, du får si fra om du trenger hjelp ;) Er belest på dette 'se !

minon sa...

Masse lykke til på eksamen! Håper det går kjempefint :)

Pedora sa...

DU ER SUPERFLINK!
MASSE LYKKE TIL PÅ EKSAMEN PÅ TORSDAG, VI KRYSSER FINGRER OG TÆR FOR DEG!
STOR KLEM!

sjeroks sa...

så søte dere er:D tusen takk:D bare en dag igjen nå..

Anonym sa...

Genial brief and this fill someone in on helped me alot in my college assignement. Thank you seeking your information.