Følgere

mandag 22. februar 2010

Mandag og syk

Her ligger Burito og Muskat og sover. Skjønner ikke helt hvordan de engang ikke kom overens. Nå er de verdens beste venner, og klarer seg ikke uten hverandre.

Er så forkjølet i dag, og vondt i hode, med feber og hele pakken. Kjedelig å måtte ringe enda engang på jobb å si at jeg ikke kan komme. Jeg kommer til å bli gal av det hode mitt en vakker dag.

P.g.a. feberen har jeg vært en frossenpinne i hele går og i dag, og har fyrt og fyrt og fyrt og fyrt, til det nå sikkert er nærmere basstu her inne. Men det er både koselig å deilig med fyr i peisen.
Kattene blir litt utslått, men jeg slipper i det minste å fryse.

Har ringt litt rundt å undersøkt priser på mat til bryllupet. spennende. Det blir mest sannsynelig koltbord med varmrett, og kanskje karamellpudding (for det hørtes så godt ut)

Vi har innvitert ca 110 st, rundt 10 har gitt beskjed om at de ikke kan komme og litt over 50 stk har gitt beskjed om at de kommer. Så da blir vi minimum 50 og toppen 100, og det er vel plass til 85 i lokalet, så dette blir spennende. Jeg for min del mener nå vi skal få plass for alle sammen uansett. Det var ikke så trangt.
Det er så spennende. Jeg klarer nesten ikke å vente til det blir sommer.

I år har jeg bestemt meg for å være med på festspillmessa på torget sammen med husflidslaget. Kanskje tjener jeg litt til bryllupsreisen;) Så i dag har jeg bestilt stoffer og mønstre i fleng fra S&S. Gleder meg som en gal til pakken kommer om vell en uke. Har samtidig bestilt stoffer til brudepikekjolene. Fant ett mønster jeg ville bruke i går. Tror små pikene kommer til å bli utrolig flotte.

Markus har ønsket seg fiskeboller til middag i dag, men jeg har kjøpt ei kokebok på mammutsalget, så det spørs om jeg klarer å holde meg til fiskeboller. Han er ferdig nå klokken 5, så da skal jeg dra å hente han. Utrolig deilig å ha bil, nesten litt trist at vi må levere den tilbake i kveld. Man blir alt for fort avhengig.

Har klipt ut til en genser i str 128 i dag og i går. en skikkelig reste genser, men jeg tror den blir utrolig tøff, og for ikke å snakke om behagelig. Den er i mønstret brun interlock og brun og rosa ribb. Gleder meg til å starte å sy. Kanskje jeg klarer å hente meg litt inn i kveld, å sette meg ned å kose meg, og ikke bare ligge pal på sofaen som ett slakt.

Håper dere har en fantastisk mandag og ikke en riktig så blå mandag som meg.

Sjeroks

Ingen kommentarer: