Følgere

mandag 1. mars 2010

hjemmekveld

I dag har jeg skikkelig daffe dag. Hele kroppen verker etter treningen i går. skjønner liksom ikke at 20 minutter trening kan ta så på. Jeg tror hver eneste muskel i hele kroppen verker. huff.

Lurer på om jeg skal sette meg forran symaskinen, å se om jeg klarer å få produsert noe. kan kanskje være lurt etter den mengden med stoff jeg har bestilt;) Også har jeg jo noen bestillinger som kunne vært unnagjort før det nye stoffet kommer og tar all min oppmerksomhet.

Her kan dere se noen bilder av hva jeg og Tone bedrev tiden med på tur ned til butikken for å handle sjokolade.
Jeg sitter ikke på bakken, jeg hopper;)
Åsså måtte vi jo bare ha ett kosebilde;) Meg til venstre og Tone til høyre:)

Nei nå hopper jeg inn på syrommet mitt, å syr en ting eller to;) Dere får se senere.

Ingen kommentarer: