Følgere

lørdag 20. mars 2010

Nye ting fra Fretex

Etter en tur på Fretex i dag, kom jeg faktisk hjem med noe jeg ville ha. De andre gangene jeg har vært der har jeg dratt tomhendt.

kjøpte disse flotte isskålene for kr 19,- per stk. De var helt nydelige. Gleder meg til å servere is i de til sommeren.

Kjøpte disse flotte glassene også for kr 19,- per stk. De er det nå kommet ris og makaroni i:)
Kjøpte dette flotte fatet for kr 39,- Dette står det nå lys på.
Og disse flotte lysestakene til kr 29,- for begge to. Nydelige lysestaker.
Slik ble kjøkkenkroken vår etter at tingene hadde fått kjørt seg en runde i oppvaskmaskinen. Lysene er kjøpt på kremerhuset, og de er pyntet med englebilder og hyssing. Pyntefiguren har vi fått av mamma. Og sandkakeformene dere ser fikk jeg av et arvegods av en venn. Digger de. Gleder meg til å tenne lysene i kveld:D Is-skålene har fått plass i vitrineskapet.Hva synes dere? Noe jeg mangler, eller noe som burde vært gjort anderledes?

Ingen kommentarer: