Følgere

tirsdag 9. mars 2010

Perfekt tirsdag

I dag har både jeg og Markus hatt fri, det passet bra etter gårdagen som var en skikkelig blåmandag for min del.

Vi slappet av å så noen episoder med Fringe i formiddag, og lå på sofaen å koste oss. å sove på sofaen er noe av det beste som finnes<3
Vi klarte å komme oss på kinoen som startet 18.45, Alice in wonderland:D Jeg bare rette og slett elsket den, Markus derimot var litt mindre begeistret. Hehe.
Bare kjolene var jo ett eventyr for seg selv. Tror jeg må starte å tenke på 6 umullige ting før frokost jeg også:) Tror livet hopper opp ett hakk med litt bedre fantasi:D

Nå har jeg sett på landets flotteste hjem og strikket. Har bare to cm igjen av skjørte delen av kjolen:D Dette går unna.

Nå skal jeg hoppe i sengen. Sov godt alle sammen, også krysser vi for at det blir en eventyrlig onsdag i morgen:)

1 kommentar:

EllenSand sa...

Jeg gleder meg også til å se den filmen. Flott blogg du har. Tenkte jeg sklle legge meg til som følger, men jeg finner ikke muligheten??? :)
Veldig hyggelig at du deltar på min Giveaway :)