Følgere

torsdag 4. mars 2010

Torsdagsmorgen og fri

Sto opp tidlig i god tro at jeg kunne dra til byen og bli ferdig med alle ærene tidlig, slik at jeg kunne dra hjem å gjøre andre ting så tidlig som mulig. Men det som slo meg når jeg allerede var opp, var at det ikke var særlig mye vits å dra til byen 1.5 time før det åpner;) da blir jeg jo bare sittende på busstasjonen å vente, og jeg kan jo ikke si meg enig i at det er spesielt gøy.

Det jeg skal gjøre i byen i dag er å levere inn ekteskapsprøvingen, og forlovelses erklæringene.
Også skal jeg innom banken å høre om det går ann å bytte dato for trekk av huslånet (det er ikke så praktisk å ha trekk 30 hver måned, når vi får penger den 15;p
Også har vi vært så heldige at vi skal få bruke gifteringene til svigerforeldrene mine, så de skal jeg levere til omsmelting. Også skal jeg ha nye batteri i Markus sin klokke.
Og til sist skal jeg høre om de har fått inn piano notene med Pachabell-canono in D til meg, og da tror jeg at det er en stor mulighet for at jeg må hente hit det elektriske pianoet mitt, slik at jeg kan lære meg den, for det er virkelig den fineste sangen jeg vet om.

Nå lurer jeg på hva jeg skal finne på frem til klokken 09.35. Skal jeg se den siste episoden av

Eller den siste episoden av
Eller skal jeg virkelig være så fornuftig at jeg tar meg en treningsøkt her hjemme før jeg drar?
Må si det høres mest behagelig ut å ligge på sofaen å se på en episode av noe, men det mest fornuftige er vel å ta seg en treningsøkt slik at jeg får det unna for dagen. Eller kanskje jeg må måle alle omkretsene mine, for det har jeg enda ikke gjort og det er jo en del av treningsprogrammet.

Ha en fin dag alle sammen;)

Ingen kommentarer: