Følgere

søndag 30. mai 2010

wæææ jeg har jo ikke nok stoff

Skal jo sy meg en kjole som jeg har hatt i hode i 2 år, stoffet ble handlet inn for 2 år siden også, men hvordan skulle jeg vite at jeg hadde kjøpt for lite når mønsteret ikke var klart for 2 år sener?

Er det noen som har noen meter av dete stoffet liggende, som kjempe gjerne kunne tenkt seg å selge det til meg. Eller se etter det neste gang de er på stoff og stil? jeg vet nemlig ikke bestillingsnr, eller om de har mer igjen.
Vil jo helst gjøre den ferdig nå, midt på natten.. hehe
I morgen skal mønsteret prøves ut i ett annet stoff, den blir nok brukbar den også, men jeg håper virkelig jeg får tak i mer av dette stoffet.

Må ha, bare må ha!!

1 kommentar:

Miss StampAlot sa...

ÅÅÅHH.. den blir sikkert lekker !! elsker polkadots, og rosa.. håper du får tak i stoffet !!

klem Marielle