Følgere

lørdag 5. juni 2010

interiør inspirert

Jeg er så innmari inspirert av alle interiør bloggene fortiden, og har så lyst å pusse opp hele leiligheten vår. Blir temmelig gal av alle kjøpene jeg nekter meg selv.

Jeg har en enorm bloggliste av forskjellige blogger som dere kan se, med både syersker, scrappere og interiørblogger, og her om dagen kom det ett nytt innlegg fra Franciskas vakre verden (håper det ble riktig skrevet nå) som har lagt huset sitt ut til salg, og samtidig la hun ut en link hvor man kan kjøpe noen av de wall stickersene de har i huset sitt..

Gaaaaawd sier jeg bare. Jeg har funnet 8 stk jeg har lyst på umidelbart.. sjekk her da

Legger ved bilder av noen av de jeg ønsker meg.
Er de ikke nydelige?
Ikke vet jeg hvor jeg skulle plassert alle, å ikke skal vi bo her så innmari mange år, så jeg vet ikke om det er verdt å innvistere så mye penger i leiligheten. Men kanskje jeg kan unne meg ett av de;)

Hvordan synes dere jeg burde velge da?

Ingen kommentarer: