Følgere

fredag 20. august 2010

Ny maskin

Jeg inngikk en avtale med min mann, min mamma, min pappa og min ekstra mamma i går om at jeg skulle få penger til ny symaskin i julegave hos dem, men så er jeg tolmodigheten selv, så å vente til jul var ikke akkurat aktuelt. Så i går trykte jeg bestill, og nå venter jeg på dette vidunderet:D
NEMLIG EN JANOME Horizon 7700qcp

Den var ikke billig skal jeg si dere.. men gjett om det kommer til å bli verdt det:D

Så nå håper jeg bakgårmarkede på lørdagen går så det stråler slik at jeg får dekt inn det jeg selv skal betale på maskinen. (for den er nemlig så dyr at det holder ikke til mer enn toppen halvparten når alle de fire overnevnte spleiser i julegave)

Men den er altså så stor at overlockmaskinen min nesten forsvinner vedsiden av den, så det er bra jeg skal få meg kontor nå slik at det blir plass til den;)

Nå skal jeg henge merkelapper på alle bodyene og lage noen tilhørende esker som de kan selges i, før vi skal på Bakgården-festivalen med bl.a. Donkeyboys:D gleder meg:D

ha en fin helg alle sammen, så kommer jeg tilbake med bilder i av selve markedet senere i helgen, og kansjke noen smakebiter fra konsertene

2 kommentarer:

flisa sa...

Gratulerer med ny maskin! Har nettopp skaffet en sånn en, den er en fornøyelse å sy med. Gled deg!

sjeroks sa...

tusen takk:D ja det var det jeg hørte rykte om, så jeg måtte bare slå til:D