Følgere

mandag 2. august 2010

Veranda del 5

Da er verandaen pyntet og ordnet:D å jeg må si meg ganske så fornøyd med resultatet når budsjettet var på rundt 200 kr.

hentet det gamle spisebordet mitt som sto lagret hos mine foreldre, også tok jeg ut gyngestolen som bare sto i veien i stua.

Det var salg på prinsess, så alle putene er kjøpt på salg og teppet også. Også er det en flaske sprudlende hvitvin fra bryllupet. hehe og glassene fikk vi i bryllupsgave hos tilbords. De store glasslysestakene er også noe vi fikk i bryllupsgave, med lysene i, og de hvite lysene er igjen fra bryllupet. jeei. blomsteren fikk vi å i brylupsgave, men den starter å bli litt sliten nå.

Men her er i allefall resulatatet av vår veranda, så nå håper jeg kanskje at siden vi bare har hatt 3 soldager i nrodnorge i sommer, at de kan komme fortløpende utover i august, så verandaen kan bli brukt litt;)
Lykten hadde jeg stående inn fra som jeg ikke fikk brukt fra tidligere, mens hengeblomstrene kjøpte jeg på salg i går:D 1 på hver side.
Tomatplanten min er i allefall dukket frem fra jorden i den rosa bøtten, selv om det ikke er mye den har vokst i denne kalde regntunge nordnorske sommeren.
Gyngestolen vi fikk i julegave med sauseskinn over. deilig.
Hortensian finn vi i bryllupsgave av noen snille damer;) og lyktene kjøpte jeg til jul. de passe fint i kråen på verandaen også blir mannen glad når de ikke står inne;)
deilige puter og pledd fra prinsess som hadde 50 % + enda litt mer. hehe

Nå skal vi kose oss:D

Ingen kommentarer: