Følgere

torsdag 30. september 2010

ett kort

Har Laget ett kort i kveld. det ble bare med det ene, for jeg var vist ikke helt der jeg skulle være haha..
Har nemlig fått inn 4 paller med nydelige herlige varer her jeg har kontor, så har bare gått å drømt meg bort på showroomet. Men nå trenger jeg da sårt litt produkter der ute jeg også, så jeg håper adrenalinet av alle varene er borte i morgen slik at jeg klarer å få produsert litt mer. hehe





Jeg har foresten fått 26 umoterte tekst stempler i posten. måtte stemple opp alle i dag å legge sammen med stemplet så jeg viste hva som står på det. ikke helt lett å lese stemplene altså knis.

1 kommentar:

Konemor - Maria sa...

Tusen takk for koselig kommentar hos meg!

Du er virkelig en multikunstner, du, så mye fint du lager! Og bloggheadingen din var knallfin!

Ha en herlig helg!

Klem fra Maria!