Følgere

torsdag 2. september 2010

mammas bursdag

mamma hadde bursdag i går så da måtte jeg jo lage ett kort til henne:)

Dette ble resultatet

Jeg leverer det inn på følgende utfordringer


Vintage udfordring med denne toturalen
Sukkersøtt
Scrappekammerte


Måtte jukse litt på vintageutfordringen, for jeg har ikke punchere, så da måtte jeg bare bruke noen hvite papirblomster jeg hadde liggende og gjøre samme som oppskriften:D men jeg hadde ikke like mange som det er vist, men jeg håper det går bra..

Og på sukkersøtt utfordringen var det perler og bomster, jeg hadde ikke så mange perler med når jeg laget dette, men det er perler inni de store blomstrene for de som måtte lure .hehe..

Mamma ble hvertfall veldig fornøyd med både kortet og tv som fulgte med i bursdagsgave, og selve feiringen , så da er vel alle fornøyde:D

9 kommentarer:

Nancy sa...

ÅÅÅ for et herlig kort, Siri:O) Det bildet er kjempe søtt, nydelige blomster og design.
Takk for at du deltar hos Sukkersött, lykke til!
Klem, Nancy;O)

Meretekj sa...

Dette var et virkelig nydelig kort!
Flott dekorert og bildet var så søtt.
Takk for at du deltar hos Sukkersøtt!
Meretekj

Yvonne sa...

Lekkert kort til mamsen! Flott pynta, skjønner godt at hun ble fornøyd med dette.
Tuusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret og Sukkersøtt!
Klem, Yvonne

sjeroks sa...

tusen takk for kjempe koselige tilbakemeldinger:D

Benita sa...

Lækkert vintagekort!

Tag for deltagelsen i vintageudfordringen

Guro sa...

Nydelig vintagekort Siri! Utrolig fint motiv du har valgt her :-)
Kjempefint pyntet.
Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret.
Klem Guro

Marianne sa...

Dette var et flott kort, Siri - herlig bilde og masse flotte detaljer i pyntingen!
♥ Klem, Marianne

Maya sa...

Nydelig kort, Siri!
Vakkert motiv og nydelig design!!
For å få Martha Stewart bord rundt sirkelen, så stanser jeg ut en remse med den borden jeg vil ha, klipper hakk mellom hver "blonde", ikke helt gjennom, men nesten ;)
Og da er det bare å lime den bak motivet ;) (Den blir mer formbar når man klipper hakk i den)
Tusen takk for omtanken også, setter stor pris på det!!
Klem fra Maya

Anne Bente sa...

nyyyydeligt kort
10000 tak for at du deltager på vintageudfordring.