Følgere

søndag 17. oktober 2010

Siste sjans for å bli med på candyen min

Stenger candyen klokken 14.00 i dag.
Så  nå er det bare 3.5 timer igjen av candyen om du har lyst å være med.
HER kan du gå inn om du har lyst til å melde deg på.

Jeg lovte jo bilder av candyene for ca to uker siden, men etter å ha tenkt litt kom jeg jo frem til at det var jo mye lurer å vente med å sette i stand gavene til jeg hadde trekt vinner, for da kunne jeg sette sammen en gave som passer til mottakeren, istede for at jeg ender opp med bare scrappevinnere også har jeg sømgaver o.l.

Så i dag så skal jeg kose meg med å trekke vinnere og sette i stand gaver på kontoret under åpningen vår

Har du lyst til å være med i trekningen av valgfrie produkter fra SiriT så er det siste sjans for det også i dag, men der er fristen klokken 18.00. Da går du inn på facebookgruppen min og blir medlem, og inviterer alle vennene dine til gruppen. så skriver du utført på veggen, enklere kan det ikke bli :)

Hvis du bor i Harstad området kan du ta deg en tur til Russevikveien 4 mellom 14.00 og 18.00 i dag til en anderledessøndagsopplevelse. SiriT og KreSiw har nemlig åpent showroom med noen å bite i og kaffe samt muligheten til å starte julegave handelen..


Ellers ønsker jeg dere alle en nydelig søndag
klem fra siri

Ingen kommentarer: