Følgere

tirsdag 5. oktober 2010

syyyk

Nå ligger jeg flat på sofan for 4 dag på rad. dødskjedelig å være syk. Ligger rett ut og ser på dexter, første episode av sesong 5.
Kjempe merkelig start på sesongen egentlig.
Noen adre som følger med på denne serien?
Egentlig veldig genial serie, så får håpe neste episode tar seg opp hehe..


Sammen med meg på sofan har jeg en haug med godis.




Å så klart strikkingen min. Nå er det en søt selebukse fra nøstebarnboken i rødt ullgarn som må til pers. Nesten nede der jeg deler for bena. Strikker i str 0-1 år. jeg krysser fingrene for at jeg snart får bruk for den hehe:) Det må jo være lov å håpe vertfall..

Ønsker dere en nydelig kveld. Skal straks hoppe i senga å håpe på en feberfri og smertefri dag i morgen. Obligatorisk undervisning i morgen også så krysser fingrene for at jeg kommer meg av gårde.

2 kommentarer:

Anne sa...

Huff, håper du blir bra igjen snart.
Jeg og sambo er enige med deg, ganske kjedelig førsteepisode av Dexter, spesielt etter den knallavslutningen på forige sesong, men det var vel nødvendig med en sånn episode. :S

sjeroks sa...

hehe, ja bra noen er enig. må vel se andre episoden i morgen eller noe, men det fristet liksom ikek så veldig.
Takk skal du ha.. klem