Følgere

tirsdag 7. desember 2010

symaskinen min vurderes solgt SOLGT

Jeg har jo kjøpt med janome horizon, så da mener mannen at jeg nesten må kvitte meg med den gamle.
Den har vært min kjære venn i 3 flotte år, har blitt flittigbrukt og høyt elsket.
Den har flere pyntesømmer faktisk så mange som 250 forskjellige står det på siden (?), aplikasjonsøm, alfabete, nålstopper oppe og nede. å kjempe lette knappehullsfunksjoner, så mye som 11 forskjellige som blir kjempe fine.

Den er fantastisk for deg som ikke vil bruke en formue på en symaskin, men som gjerne vil ha med de ekstra pyntesømmene.


Jeg har sydd gjennom mange lag stoff og tynt silkestoff, og den har sydd like fint på begge.






Den har ingen garanti lengre, men syr som en drøm.
å hadde det ikke vært for at julen kom å krevde litt mer penger enn forventet, så hadde jeg beholdt denne selv osm reserve maskin, til noen som kommer på besøk, og til fremtidige barn

Jeg kjøpte den ny for 4500 kr, å tenkte jeg kanskje kunne få 2500 kr for den. Kan diskuteres.


Trykk her for å lese mer om maskinen.

4 kommentarer:

Lise sa...

hadde jeg hatt penger til overs å plass! så skulle jeg kjøpt den tvert :D

lykke til <3

Elisa sa...

Så mykje fint du lagar! Oppdaga denne bloggen nettopp. Eg har symaskinar nok, men du får sikkert solgt denne så godt skussmål som du gir den :).

Lise sa...

er symaskinen fortsatt til salgs ?

sjeroks sa...

Nei desverre Lise. Den er solgt..