Følgere

fredag 24. desember 2010

Vinner av julecandyen

Da har jeg trukket vinneren av julecandyen min:)
Brukt mr random, men siden mine datakunnskaper ikke strekker så langt så klarer jeg ikke få limt inn bilde av den..
Men i såfall så ble det kommentar nr 9 som ble den heldige vinneren er TrinePine
Hun har foresten en herlig candy selv på bloggen sin

Send meg en mail (sirit@live.no) med str navn og adresse Trine før 2011 trer i gang, så håper jeg at jeg har samme vinnelykke hos deg. De str jeg har igjen finner du på eplabutikken min.

God jul alle sammen:D

4 kommentarer:

Charlotte - FO² sa...

Skulle bare stikke hue innom og ønske deg og dine en riktig god jul.

kos dere masse i kveld.

klem

Trine sa...

Ååå... det var litt av en overraskelse.
Nå ble jeg skikkelig glad:)
Ha en koselig romjul,og lykke til i lotteriet mitt:)

Fragmenter sa...

Hei! Jeg kom hit via trinepinesin blogg. Må si at du lager utrolig mye fint. Jeg sjekket butikken din, og kjenner jeg er litt lei meg for at jenta mi er blitt for stor til størrelsene du lager:-) De Fredrikke-skjørtene var kjempefine. Kunne godt gått i et sånt selv jeg, til tross for mine 36 år.

Jeg rakk desverre ikke candyen din. Men jeg har en Nyttårs-GiVekk på bloggen min ...fragmenter... som du kan sjekke ut om du vil:-) Uansett, det var kjekt å oppdage bloggen din. Kommer snart på besøk igjen:-)

Fragmenter sa...

Hei igjen:-) Så kjekt at du ville være med på min lille Nyttårs-GiVekk! Og takk for at du linker til den her på bloggen din:-) Fortsatt god romjul! Klem