Følgere

torsdag 7. april 2011

Lenge leve vintere

Eller ikke. men nå har jeg vertfall en lue jeg kan varme ørene mine med den siste uken før vi drar til syden. Jeg kan jo ikke risikere å bli syk før vi reiser. Desutten har den ligget i skapet å ventet på å bli tatt frem siden i jannuar, så nå var det kanskje på tide å hekle den.

Ps. hvis du har tenkt å hekle samme lue så er str KJEMPE STORE, jeg heklet i str xs å ja jeg målte å alle fasthetene og lengdene og målene og oppskriften var helt riktig, så jeg måtte hekle selve luen på nytt å felle avfellingen etter to runder isteden for 4 og bare 3 runder med 2. hver og 3 runder rett etterhverandre, og fremdeles ble den litt stor.

Her finner du oppskriften


1 kommentar:

Barbros lille atelier sa...

Knallfin lue! Her er det heldigvis slutt på vinteren, men der nordlendingen min kommer fra er det fremdeles vinter, og det er tilfeldigvis samme sted som du bor:-)

Takk for koselig hilsen!
Ha en fin dag!

Klem