Følgere

fredag 6. mai 2011

Give away

Denne gangen er det ikke hos meg, men hos en fantastisk dame, som nettopp har åpnet drømmebutikke for de fleste av oss. Ikke bare for syersker, men også for interiørelskere. Hva kan vel være bedre enn å kombinere noen av de flotteste tingene vi omgir oss med?
Bare sjekk den nydelige butikken da, jett om jeg kunne tenke meg en tur hit. Desverre er det litt langt for meg å kjøre til østersund, men da har hun heldigvis denne flotte nettbutikken som er norsk slik at man slipper toll og tull på det man handler fra henne:D

Hun har ikke bare interiør som sagt, men nydelige stoffer, mønster og tilbehør. Noe av stoffet er importert, mens noe av stoffet er hennes eget, så hun har rikelig med mangfold.

Her er mange av stoffene som du f.eks. finner i Ottobrebladene:D

Første premien på denne give awayen er 500 kr som du enten kan bruke i nettbutikken eller i selve butikken, mens hun tilogmed har sørget for en 2. og 3. premie, der du kan vinne ett av disse nydelige eggene. stort egg til 2. premie og ett mindre til 3. premie.

Bloggen hennes finner du her og det er her du også kan prøve vinnerlykken (selv om jeg håper det blir jeg som vinner;)

Trekningen finner sted 25 mai, som passer meg veldig fint da jeg har bursdag den 27 å har rundt dag, eller i allefall halvrunddag, da blir jeg nemlig 25, så det hadde vært en VELDIG fin 25 årsgave, kanskje en av de allerbeste:D

Tusen takk for at du lar oss få denne muligheten Venke:D

2 kommentarer:

Venke sa...

Det var litt av et flott innlegg, søte Siri!
Tuuusen takk! Ha en fantastisk flott helg!! Klem! :)

LilleLeo sa...

Jeg er også med på trekningen, og har nesten mer lyst på 2. plassen enn 1. :fnis: Jeg har forelsket meg helt i det fiine egget med sølv på. Og du, mai er en fiin måned å ha bursdag i, jeg blir 30 den 24. :)