Følgere

tirsdag 26. juli 2011

dagens glede

Jeg er en bloggtitter som mange av dere andre, å i dag bestemte jeg meg for å ikkebare titte, men da i bruk en av de nydelige kakeoppskriftene på Passion 4 baking.
Jeg gikk til innkjøp av masse ingredienser som jeg ikke hadde i skapene, og satte i gang. Jeg tror den kommer til å bli super god *sikle*










Nå står det hele til avkjøling i noen timer. Jeg tror jeg feila litt å tror jeg piska kremen litt for lite, for når jeg hadde i jordbæra som var blitt temmelig mye SAUS etter noen minutter på komfyren, ble den ikke slik som på bilde, men heller litt tykk suppe aktig. Så krysser fingrene for at gelatinen er sterk nok til å stivne det hele. Gleder meg så til å smake på den. NAM sier jeg bare.
Ellers maler jeg å koser meg ute i solen. Ikke så ille når det er 19 grader ute.

Ingen kommentarer: