Følgere

søndag 31. juli 2011

Fremgang

Har en gudatter jeg har lovet sengeteppe. Først skulle hun få det til jul i fjor. Men det rakk jeg ikke, så jeg flyttet det til bursdagen hennes i februar. Det rakk jeg heller ikke. Snakk om å ha alt for mye å gjøre.
Nå prøver jeg febrilsk å jobbe litt med det slik at hun kanskje kan få det i løpet av høsten. Hun starter jo på skolen i år, så hadde vært en fin starte-på-skole-gave;)


De mangler litt håndbroderi, men alt i alt er jeg kommet litt langt. Nå skjærer jeg remser og ruter for å få laget blokkene ferdig, så får jeg ta håndbroderiet når de er montert. Litt lettere å jobbe med.
Morsomt er det i allefall;)
Nå skal frokost nytes før jeg hopper i bilen å til kontoret for å komme litt lengre på vei. Gleder meg så til å bli ferdig med det.

Ha en nydelig dag alle sammen.

1 kommentar:

Mrs.Bao 包 sa...

Så jättefint du har gjort! :) *imponerad*