Følgere

fredag 26. august 2011

Sett str 68

Har sydd ett nytt sett, denne gangen med body i sydilla stoffer, sammen med en SiriT bukse.
Jeg har lenge gått rundt å ønsket å lage en omslagsbody med raglan ermer, men alle mønsterene jeg har funnet har vært med vanlige ermer. Så i overigår tok jeg mot til meg å laget meg ett eget mønster. Har bare fått laget 3 str til nå, 56, 62 og 68.  Så  nå har jeg laget meg en omslags SiriT body;)









Jeg bare elsker disse sydilla stoffene. Å Ribben var helt magisk sammen med fèene.. I`m in love.

280 for bodyen og 320 for buksen.

4 kommentarer:

Villa von Krogh sa...

WOW! Så fint. :) Du er jammen flink!!!

Tusen takk for koselig hilsen Siri.
En riktig god helg til deg også.
Klem fra Anine

I en Sving sa...

Kjempeflott! Så moro at du har laget eget mønster og at det er så flott. :)

sjeroks sa...

Takk skal dere ha Anine og i en sving:) Kjempe koselig å våkne til slike kommentarer;)

Anette sa...

Så flink du er !
Har et spørsmål.....????
Båndene/skråbåndet du har rundt bodyene,skjærer du de til og lager eget av jersey stoff eller er de ferdige som vanlig bomulls skråbånd ???
Hilsen Anette