Følgere

torsdag 1. september 2011

austerfjordtreffet

(Vet ikke helt hvordan dette innlegget havnet her, men jeg klarer ikke å finne det igjen lengre ned der jeg trodde jeg hadde postet det, så her er det da, litt vell forsinket;)


Her er en håndfull bilder fra messa på Austerfjordtreffer forenge siden faktisk..
Mannen som har tatt bildene.



















Det var kaldt, faktisk iskaldt, å jeg var utrolig sliten etter å nesten ikke sovet den siste uka. Så humøret var absolutt ikke på topp desverre.
Jeg fikk solgt 3 bukser og ett skjørt, så resultatet ble ikke så verst. 1500 kr inn kommer til å komme godt med i en høst uten stipend og lån.;)
Det kom en hel gjeng av sydamene fra Sortland så det var kjempe koselig:D

Nå skal jeg komme meg ned på kontoret så jeg kan kose meg litt til forran symaskinene:D

3 kommentarer:

Tilla sa...

Hehe, herlige det siste bildet der:)

Og tuuusen takk for kjempekoselig kommentar inne hos meg. Og bare så det er sagt, så stemte jeg på DEG! Elsker den jakka di, den var bare helskjønn:)

Stor klem til deg Siri!

Maren sa...

Jeg vil og på marked sammen med deg søøøtaa :-)

I en Sving sa...

Så masse flotte produkter og bilder da. All skryt til mannen og all skryt til deg som er så flink til å sy opp og gå på marked. :)

Stikk gjerne innom bloggen min. Mitt første blogglotteri er i gang og premien er kjempeflott. Ta sjansen da vel!