Følgere

søndag 27. november 2011

bodyer

Etter 2 mnd med kreativtørke fikk jeg endelig ett spark i ræva i morges da min venninne etterlyste de 3 bodyene hun bestilte før tørka til min søte gudsønn. Hun ville nemlig ha de med til fotografen;) Så da satte jeg igang jeg, å fikk sydd alle tre slik at de er klar til sending i morgentidlig å fotografen senere i uken. Også fikke jeg jo endelig prøvd den nye knappepressa mi:D DIGG.
Mønsteret til bodyen er heilt spesiell sitt, å jeg bare rett og slett elsker det:D


Stoffene er fra cetho og kantet med interlock fra sydilla.
Alle tre er sydd i str 92

12 kommentarer:

Anne sa...

Kjempeflotte bodyer, digger uglemønstret. :)

Tonje Sara sa...

Supertøffe bodyer! Velkommen over sytørka Siri, og tusen takk førr koselig kommentar hos mæ:)

LilleKrokodille sa...

De var skikkelig fine!

Maria Isabel sa...

Kjempefine :) Du er dyktig :)

I en Sving sa...

Så flotte bodyer :)

Jeg har julegave-give-away på bloggen min nå. Kom innom da vel. Bli med og kanskje nissen kommer til deg?

loppan sa...

Hei!
Så koselig å se innlegg hos deg igjen=) Super duper stor klem fra meg!

house of hopen sa...

Hei Siri,

Nå er det år og dag siden jeg har vært innom bloggen din! Gurimalla så fine body'er, du er dyktig assa. Flotte mønstre og fargekombinasjoner du har her. Må bare spørre deg om den knappepressa di...hva slags utstyr bruker du? og hvor kjøper du trykknappene fra? Jeg kjøpte noen fra? Jeg har kjøpt knapper som ikke er de originale Prym fører, men har ikke kjøpt verktøy enda...Nå lurer jeg veldig på hva jeg skal gjøre...

Lykke til med videre kreative prosjekter, ja for nå er du jo i gang igjen, ikke sant...Gleder meg til å følge med. Mye inspirasjon her på bloggen din!!!

Klem fra Lille My/Solveig, House of Hopen

BirjitB sa...

KJempe fine bodyer!=) Bra du kom deg ut av sytørka!=)

Heilt spesiell sa...

Heisann:) Kjempefine bodyer og gøy at mønsteret fallt ismak. Klem!

*atina* sa...

Knallflotte bodyer! Håper å se mer fra deg fremmover :)

Lise sa...

Nyydelige ! gleder meg sånn til å kle opp Lille i dem <3 tusen takk !! Noa sende masse sussa til Gua sin <3

Ingrid sa...

Ja, de var kjempefine!! Skikkelig tøffe bodyer:)