Følgere

lørdag 25. august 2012

400 gr rein lykke

Etter en raid på strikkeblogger tidligere i uken ble det bestilt noen nøster fra 123knit.

Svært opptimistisk gikk jeg i postkassen i dag og der lå pakken. Rein å skjær lykke.
Frem med hespa, og garnhespene ble til slutt 8 fine nøster.



Nå gleder jeg meg til å sette pinnene i nytt strikketøy om ikke så lenge. Først må det slappes av litt etter nesten en time med veiving for å få hespene til nøster

Formen er hele tiden opp og ned så er ikke mye jeg orker om dagene. Men må si meg svært fornøyd med bare å få nøstet opp uten spypause;) Det er lenge siden jeg har orket så mye..
Nå venter senga noen timer:)

Ønsker alle en fantastisk helg


4 kommentarer:

BirjitB sa...

Garn i nydelige farger, blir spennande og sjå kva det blir til:)

Lykke sa...

Spent på hva du skal lage av dette :D

Maya sa...

Takk for koselig kommentar i bloggen min :)
I innlegget om Målselv og kursene, er det link til Målselv bloggen, der er det mail til dem :)

Klem, Maya

Charlotte - FO² sa...

For noen lekre farger. Gleder meg til å se resultater av dette :)