Følgere

mandag 19. november 2012

kjoler

Endelig er jeg ferdig med en haug kjoler jeg har holdt på med de siste dagene. Utrolig gøy å sy, men fy det tok litt lengre tid enn jeg hadde trodd;)

Håper febrilsk jeg skal få være med på julemessa i år, så jeg syr for harde livet. Var litt sen med påmelding så er ikke helt sikkert det er plass til meg, men jeg krysser fingrene. Må ha noe å gjøre før jeg går på veggene, og uansett så får jeg jo krympet stofflagret litt, og det vil bli litt julegaver om det ikke blir messe på meg.

Her er i allefall kjolene. har sydd 5 like, men alle i forskjellige str. str 98, 104, 110, 116 og 122.
Utrolig mye å gode

Fargene blir litt feil da jeg har litt dårlig lys i leiligheten. Men det er en søt gammelrosa i hovedstoffet som er deilig hilco velur fra sydilla. Resten av stoffene er fra stof2000 og er bomullsstoffer.


 Har kost meg med å sy trippelcoversømmer flere plasser på kjolene. elsker effekten dette gir:D
 Alle har fått størrelseslapper i nakken:D strikke i både hals og armer for god passform
 Bake på kjolen har jeg aplikert en stjerne.


Perfekt kjole på vinteren med ull under, og med bare armer og ben på sommeren. I tillegg er veluren utrolig deilig så det er en skikkelig kosekjole.

Ingen kommentarer: