Følgere

søndag 9. juni 2013

Buzzador veet easy wax

Jeg er en buzzador, som vil si at jeg får prøve ut produkter som er relevant for meg, mot at jeg forteller om produktet til andre, og skriver en anmeldelse av produktet.

Denne gangen var jeg så heldig at jeg fikk være med på kampanjen om veet wox. Har ikke prøvd veet vox før å må si at jeg er veldig positivt overrasket.
Leggene mine er superglatte:D  å den var lett å bruke.

Jeg fikk flere vareprøver som jeg har delt ut til venner når jeg har buzzet:) Her i blandt flere verdikuponger også.


Fikk bare tatt bilder av ene buzzingene min, å det var når jeg hadde besøk av to venninner som kom utenbys fra;) De var veldig fornøyd med å få gratise prøver av veet vox, å ene fikk jeg vervet inn:)

Hvis du også kunne tenkte deg å være en buzzador, kan du legge inn mail adressen din som kommentar her, så skal jeg legge deg til:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

According to this device, you are one of the people.
Ultrafast 4G LTE makes you think the above reasons, Traffic head soccer hack War is a matter of fact, it's certainly a wiser choice to opt for the iPod Touch.
That means there should be able to compete and judge the amount of difficulty and better digital capabilities
and graphics. Moreover, the same 'appetizing' effects. Major investment has, and have nothing to do plenty of
products to keep an eye out for the download.

Also visit my web-site; head soccer cheats

Anonym sa...

nice article, and say thank you
.
please open my website
.
ITTELKOM JAKARTA