Følgere

lørdag 4. april 2009

Kjedsomhet på jobb

Det er lørdag og jeg er på jobb. Solen skinner, det er påskeferie og jeg skulle mye heller ha vært ute i det nydelige være. Men jeg er på jobb, jeg har en veldig grei jobb. jobber på en kafe i Tromsø ved navnet G. Den ligger midt i Storgata. Det er en liten intim kafe, der de fleste kundene er stamkunder, som er kjent ved fornavn. Det er veldig koselig å være på jobb, selv om jeg ikke alltid har like lyst å dra dit.

akkurat nå er det veldig lite folk. Det er nok fordi det er så lite folk. Det er nok mange som sitter ute å nyte solen. Vi i nord-norge må jo bare trekke til oss all sol vi kan få;) Det er jo ikke så veldig mye vi ser til den... hehe..

Ja, jeg kjeder meg;p

Jeg fant foresten ett fantastisk bilde av nordlyset over Tromsø. så måtte bare putte det med. Nå er det vel slutt på nordlys for i år. Så kommer midnattsola i stede. (bare vær misunnelig søringer) knis.






Har foresten masse planer for klær for tiden. Har klippet ut til to gensrer og en kort bukse, og har planer om å klippe ut enda flere plagg i kveld. Jeg og Cindy skal nemlig sy i påsken. Jeg gleder meg. Det er alltid kjempe koselig å sy sammen med noen, og spesielt cindy da vi kan høre på leke musikk, synge å kose oss mens vi syr:D

Åsså en ting til som er kjempe morsomt. På sykroken er vi blitt enig om en gjeng at vi skal sy oss fem sommer plagg. Til oss selv altså. vi har litt tid på oss. Plaggene skal være ferdig i juni en gang. Vi er ikke blitt enig enda om når i juni. Men jeg er startet på ett skjørt. Blir samme skjørtet som lenger ned, sånn lappe skjørt. Det bli i samme fargene, men jeg skal ha underskjørt i hvitt, åsså skal jeg ha blånder neders på underskjørtet, som stikker frem. Da blir det masse skjørt, og veldig kult (tror jeg hvertfall) Gleder meg til å få det ferdig:D

Jeg har planer om å sy meg en harmebukse, to kjoler og en topp, også når jeg først er i gang har jeg egentlig lyst å sy en tunika også. men vi får se hva jeg får til. Det hadde egentlig vært veldig stilig å kommet inn i en fin trend der jeg sydde meg klær selv, for jeg finner jo aldri klær i butikkene, bortsett fra på Noah noah, å jeg har virkelig ikke samvittighet eller lyst til å bruke så mye penger på ett plagg.

På mandagen skal jeg og forloveden min, Markus, i banken og høre om vi kan få lån til leilighet eller hus. Det blir kjempe spennende. Det er kanskje ikke kjempe sannsynelig at vi år lån enda, i og med at han akkurat har fått jobb, og enda ikke har fått første lønnslipp, og jeg bare jobber annenhver helg, og bare har 3000 i stipend, men det er jo lov og håpe, også skal jo fedrene våre være med, så da får vi hvertfall litt hjelp med å stille de rette spørsmålene. Det er fint. Spennende blir det uansett:D

Nei nå skal jeg jobbe litt tror jeg..

Ingen kommentarer: