Følgere

søndag 5. april 2009

På jobb

I dag er jeg på jobb igjen. Det er søndag og det er enda ingen folk som har vært innom. Har bare hatt åpent i 17 minut da;p
Silje, ei jente i klassen hadde veldig lyst at jeg skulle hekle henne ett hårbånd i rosa. Jeg hadde aldri gjort det før, men Cindy ei venninne har laget flere slike. Så da tenkte jeg, klarer hun, klarer jeg;p å hvis jeg virkelig ikke fikk det til, kunne jeg jo jokse litt å få henne til å lage det..

Men jeg fikk cindy til å vise meg kjempe raskt, åsså kjøpte jeg garn, å i politikktimen gikk jeg til pers. Under forelesning av same etteellerannet???

DEt var veldig gøy, å jeg følte jeg fikk det til. og etter en time med politikk, og to timer norsk.
TATAAAA!!:D:D DEt ble jo ganske bra. Det gikk faktisk så bra, at jeg laget et til meg selv når jeg kom hjem også;)



Min svigermor ringte meg endag og ønsket at jeg skulle strikke henne en babyjakke fra mykstart som hun kunne gi bort. Hun ønsket den i naturhvit. Jeg satte i gang med en gang, for det hadde jeg jo garn til. Et stort nøste fra båndsull.. Når jeg kom til andre armen var det tomt....
Det var ikke mer garn. Og Båndsull er stengt. Det er steng pga syldom. DEt har vært stent nå i 2.5 uker som jeg vet om. Det var for 2.5 uker siden jeg kom til andre armen og garnøstet var tomt.

På onsdagen fant jeg ut at jeg var nødt til å gjøre noe annet. Jeg kunne jo ikke sitte å vente på at den stakkars damen skulle bli frisk, så jeg dro å kjøpte nytt garn. Ett garn som heter ullteppe. Det så ut som ett garn som var passeligtynt, og 100% ull, og så veldig flott å fint ut. så jeg startet å strikke.

Når jeg var kommet midt på ryggen å ferdig med første nøstet og tok håll på nøste nr toleste jeg på ettiketten at man skulle bruke pinne 5-6????? hva i allverden? Jeg har strikket siden jeg var 4 å dette er da virkelig ikke et garn man trenger pinn 5-6 til?
Jeg skjønner ingen ting?

Men jeg strikker nå vidre, å har nå kommet midt på arm nr 2. Ett noen timer på jobb i dag, og båten hjem håper jeg å bli ferdig, slik at jeg kan overlevere jakken til svigermor, ettermye om å men;P Selv om den ble litt tykkere ..!! og i litt annet garn enn planlagt, men den ser ut til å bli søt, og jer tror ikke babyen har blitt for stor.





Jeg sitter da nå på jobb. Det er ingen kunder enda. litt kjedelig. Så er glad jeg har pc med meg.
Her jobber altså jeg...

DEt er ikke speielt stort. Første bilde tatt innenfor disken, og det andre fra inngangsdøra. Det dere ser, er hele lokalet. (bortsett fra do å kjøkkenet å slikt);P

Veldig koselig å veldig intimt. Elsker jobben min.



Ingen kommentarer: