Følgere

mandag 22. februar 2010

Dette er min mandagskveld denne uka.


Har sittet under pleddet med fyr i peisen og stearinlysene tent og sett på cougar town. Tett i nesa, hoven i halsen og fryser. DEt er nesten bastu varme her inne å fremdeles fryser jeg. Har ull på hele kroppen og feberen herjer. Men i morgen, i morgen er en ny dag, å da er jeg frisk som en fisk. MEN når man er syk kan man drikke brus. Markus har kjøpt cola zero til meg slik at jeg kan forsøke å gå ned noen kilo til bryllupet (ikke at jeg lengre har noen tro på det selv, er alt for glad i å kose meg) Å ikke at jeg egentlig har så mye bruk for det, men hadde vært fint å føle seg tipp topp på verdens beste dag.
Cola zero smaker ikke like godt som cola, men det funker godt å har 128 ckal mindre per glass;p
Men jeg veier godt opp med sjokolade. Man kan unne seg noe godt når man er syk. Er dere ikke enig? Har nesten spist hele sjokoladen, å nå er jeg kvalm. Håper Markus spiser resten så jeg ikke ender opp med å spise resten også. Det hadde vært typisk meg;)
Nei nå skal jeg hoppe i senga å håpe på en bedre morgen dag. Ønsker dere alle en fantastisk kveld.

Ingen kommentarer: