Følgere

tirsdag 23. februar 2010

Måtte pent være hjemme fra jobb i dag også. Våknet med dundrene hodepine, tett hals, og feber. Så jeg sov likegodt 6 timer til. Nåer jeg våknet klokken 13. var formen noe helt annet. Hadde bare lyst å synge å danse.

Deilig når søvn kan kurere sykdommer.

Nå sitter jeg og gumler stenfriedruer. Det er helt sinnsykt godt

Lurer på om jeg skal dra å trene, eller om det er å utfordre skjebnen? Hva synes dere?
Jeg skal hvertfall lage noe kokebok mat i dag sammen med ett par venninner, og vi har store planer om å scrappe å ta livet helt med ro i ettermiddag og kveld. Kanskje se en episode eller to med Greys Anatomy. Dere skjønner, Tone (den ene venninnen min) har ikke sett Greys før, så vi er akkurat startet å se det sammen. Er jo mange år siden jeg så det sist, så det var koselig å starte på nytt. Kan jo godt se første og 6. sesong samtidig;)

Nei kanskje jeg skal krølle håret mitt. Er så koselig med krøller.

svigerforeldrene mine kom foresten hjem fra Røros marknaden i går kveld. De kom innom med gave til oss. En nydelig telysestake som skal henge på veggen, og marknad-drops.



Lurer på hvor jeg skal henge lysestaken?

Kanskje jeg får blogget litt av det vi scrapper i kveld. Ser dere senere.

Ingen kommentarer: