Følgere

onsdag 28. april 2010

Friday sketchers #99 and just magnolia #52

Friday sketchers hadda en kjempe flott skisse til oss denne uken, og just magnolias utfordring var anything goes as long as it has a magnolia stamp.

så her er mitt bidrag til disse utfordringene.




Unskyld for så utrolig dårlig bilde. så ikke at det ble så uklart på kamra, å nå har jeg ikke mulighet for å få tatt nytt bilde.
Det er ett never ending card, men det er forsiden som følger utfordringen, så jeg tok bare bilde av den.

3 kommentarer:

Mina sa...

great card and such a great use of the Tilda...thanks for joining in with the Just Magnolia challenge
Mina xxx

Maya sa...

Kjempeflott kort, Siri!
Lekre papirer og Tilda er bare så søt :)

Og fyyyyyfela så lekker brudekjole du har kjøpt deg *dåne*
Vakker, vakker!!
Klemmer fra Maya :)

CosiFanTutta sa...

Hei, hei, takk for besøk på bloggen min. Kjekt at du vil følge meg :o)
Utsikten er upåklagelig, og i dag er været også fint. Det er ganske voldtsomt når det er skikkelig ruskevær, med de store vinduene, hehe

Du har sannelig blitt bitt av kort-basillen. Heter det scrapping, eller er det med bilder?? Ny i den verden, men det ser kjekt ut!

Har du fått brudekjolen din? Var det ikke den du fikk for en tier, eller noe? Mener å huske at jeg leste det et sted?? Hehe, kanskje ikke en tier, men billig iallefall. Det blir spennende å se den!

Ha en fin, fin helg videre...

Cosi