Følgere

lørdag 1. mai 2010

Pakke fra verdens beste MAREN:D

I går fikk jeg pakkelapp i posten fra verdensbeste Maren

Jeg skal love dere at her var det mye fint.
1 genser i sort med knapper forran (ikke jakke, bare til midt på magen ca.)
1 skjerf/sjal i herlig lillafarge, noe som passer kjempe fint siden lilla er yndlingsfargen min
Flere meter med støvetrosa cordfløyel som ikke går ann å bestille lengre og som jeg bare elsker å bruke:D
En bit med prinsessestoff, som jeg gleder meg til å bruk
En sytråd som kan brukes til håndquilting:D
En herlig boks med knappenåler
En herlig boks med sikerhetsnåler
En boks med synåler
Quiltemagasinet
Magnolia ink bladet:D:D:D
100 gr garnnøste med ull, chasmir og alpacka som var utrolig deilig, og som er hjemmefarget i en herlig nydelig lilla farge:D
Også har hun stemplet masse herlige motiver og tekster til meg:D noe som er kjempe artig, for da kan jeg lage enda mere kort og ting, med flere variasjoner:D


Snakk om å være heldig:D å for en fantastisk venninne som gav meg en utrolig bra start på helgen:D genseren er på allerede, å den er utrolig deilig, å akkurat som jeg elskere gensre (er alltid slike typer jeg kjøper, og nå har jeg fått beskjed hos mamma at de to svarte jeg har burde utskiftes;) så da kunne det rett og slett ikke passet bedre<3

TUSEN TUSEN TAKK MAREN<3

Jeg gleder meg så til å komme til bergen i november å se dere igjen:D
(Men forhåpentligvis ses vi før det i utdrikningslaget mitt, er i allefall lov å håpe)

Ingen kommentarer: