Følgere

søndag 11. april 2010

nytt kort

I dag har vi scrappedag hos oss, jeg, Tone og Jhoanna, mens guttene spiller og leker med datamaskiner;) Fin fordeling.

Her er det jeg har laget til nå. Gått ut fra to utfordringer. Hos Friday Sketchers der man skal gå ut fra en skisse, og Sukkersött der det var to fargekombinasjoner man kunne velge mellom, og jeg har valgt Rosa, Blå, og Brun.
Til selve kortbunnen har jeg brukt ett rosa ensfarget tekstur ark, og det samme har jeg brukt til å stemple på og til å skrive på, bare i hvitt.
Det blå arket med polkadotter er fra Webster`s pages, der kolleksjonen er Your life og arket heter Beautiful. Det brune mønsterarket er fra Panduro og Kolleksjon Vintage Drama, og arket heter La Bohème
Jeg har fargelagt med akvarell fargeblyanter og brukt stempelpute fra Versa Color, i fargen Umber. Og Magnolia stempel med Tilda motiv.
Organsabåndet er fra Designers Mix, bladene fra Storyteller og blomstrene fra Kort & Godt.

1 kommentar:

Kristine sa...

Du har laget et nydelig staffelikort til utfordringen vår!
Tusen takk for at du deltar!
Klemmer fra Kristine:)