Følgere

søndag 31. oktober 2010

Blogger som inspirerer meg

Fikk litt lyst til å lage ett innlegg der jeg presenterer blogger som har inspirert meg i oktober. Jeg har jo flere forskjellige hobbyer så det blir blogger med litt forskjellige ting da.

Først ut er scrapperen Angelica som er helt ubeskrivelig flink på nydelige LOer. Jeg blir helt matt når jeg ser på kreasjonene hennes.
Her er hennes siste verk på bloggen. Du kommer til bloggen hennes ved å klikke på bildet.

Blogger nr 2 som inspirer meg utrolig mye, jeg har bare så lyst til å bli like flink som henne å sy voksenkjoler og tunikaer. Fru Jansen kaller hun seg i internett verden
Sjekk ut den nydelige tunikaen her
Neste ut er en dame som er helt utrolig flink til å ta bilder. Må innom der HVER dag for å se om hun har tatt nye bilder som er kommet ut i blogverden.
Bildene hennes var desverre kopi beskyttet, så jeg fikk ikke hentet ett bilde fra henne, men de er altså så utrolig vakre at hun fortjener virkelig at du tar deg en tur inn bare for å beundre bildene hennes.
Bloggen hennes finner du HER



siden det er mest søm det har gått i hos meg de siste mnd, så blir det to til sømblogger som jeg bare må få vist dere.

LilleLeo er en dame som jeg beundrer så mye. Hun er HELT rå på aplikasjoner, å lager de flotteste, rareste og  kuleste apliksjonene du kan tenke deg. Har ikke sett ett plagg hun har laget som har vært kjedelig eller "enkel"
Her er det nyeste plagget på bloggen hennes. Trykk på bildet for å komme inn på den fantastiske bloggen hennes.  å la deg bli inspirert.


Den siste bloggen jeg har tenkt å presantere for dere i dag er en dame som lager helt kjempe nydelige klær. nydelige sett, kjoler, bodyer bukser og you name it. Alt er helt fantastiske. Bruker nydelige farger og mønster og nydelige stoffer.
Her er bilde av en av de siste kreasjonene hennes, en helt kjempe nydelig heldress



Hvis noen av bloggene ovenfor har noe i mot at jeg lånte ett bilde av dere må dere si fra. Det er ikke meningen å støte noen, men bare formidle det nydelige dere lager, å jeg ser virkelig opp til dere og deres talenter:)

Ellers ønsker jeg alle en nydelig søndag. Nå skal jeg og mannen på middag til min tante, gleder meg. Ingen av oss er glade i å lage mat så jeg elsker å bli invitert bort så vi får i oss litt ordentlig mat;) Tusen takk tante;)

1 kommentar:

bergitte sa...

Fine blogger, og for at du selv har en inspirerende blogg ligger det en award til deg på min blogg.