Følgere

søndag 31. oktober 2010

Mohahahahaha

Mannen klarte i går å komme med en uttalelse at vi aldri kom til å ha penger til å kunne bygge oss hus.
Måtte le inni meg, er det noe jeg kan, så er det å spare så jeg kan få det som jeg vil hahahaha

Så nå er det på med sparekappen, og prøve å tjene inn det jeg kan å spare å spare å spare.
Blir gøy når jeg kan fortelle han at vi plutselig har en del penger på konto

Jeg er nemlig supergod på å handle mat på tilbud, å ikke bruke penger på tull (bortsett fra i år da haha)

Er det noe jeg lærte når jeg var liten fra mine foreldre så var det å ikke bruke penger på unødvengdige ting, og Hvis man bare VIL, kan man klare ALT.

Så hvis noen har lyst å hjelpe meg å bevise for mannen min at vi KAN hvis vi VIL, så har jeg en epla butikk stappfull av produkter som venter på nye eiere.

Løp å kjøp

Ingen kommentarer: