Følgere

mandag 1. november 2010

dagens ebay-pakke

Jeg hadde jo heldigvis noen bestillinger på vei når jeg fant ut at jeg skulle slutte å bruke penger hehe
Her er dagens scrappepakke fra ebay, som er meningen jeg skal bruke på slike nydelige albumsider som du finner på denne bloggen
Jeg er så facinert av de albumsidene at jeg vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg, å har så lyst å lage selv, men den tiden strekker liksom ikke helt til da..


Hvis du trykker på bildet kommer du til ebaybutikken jeg handlet hos. Perfekt service, og rask levering. Fikk kombinert sendinga på alle produktan så da kom portoen på rundt 5 $.
Så tilsammen så ble alle disse tingene mine for 160 kr og da er portoen inkludert. Ikke ille spør du meg når en sånn swirl koste 30-40-50 kr her i Harstad

å de blomster/sommerfuggelstrengene er jo bare helt nydelig. ble helt forelsket i de jeg;)

Jeg håper virkelig at jeg får tid til å dra ned på kontoret i løpet av uken, i allefall på torsdagen før jeg drar til bergen. Tenkte jeg skulle ha klippet noe klart som jeg kunne tatt med å sydd i bergen kanskje.. siden vi skal sy på fredagen så kunne det jo være en ide å ha noe med. neeeeeeeeeeeeii så klart ikke, jeg skal jo både på s&s og quiltekroken så da har jeg jo en unskyldning til å få laget noe derfra thihihi
Bare 1 dag med jobb og en dag på skolen igjen før jeg drar
Gleder meg så mye :D

har dere noen tips til hvor man kan finne billige swirler eller lignende?

1 kommentar:

Charlotte - FO² sa...

Åhh er alltid så moro med pakker i posten :) Nydelige ting du har handlet. Jeg hadde heelt dilla en stund, men blir jo dyrt i lengden selv om det er billig på e-bay fikk jeg erfare.. hehe...

Ha en fin uke :)