Følgere

onsdag 10. november 2010

Sett i str 1 år

Følte det var litt lenge siden jeg hadde lagt inn ett innlegg her nå så i går måtte jeg en tur ned på kontoret for å sy litt;) gu så deilig det var å få sette seg forran symaskinen å virkelig kose meg noen timer
Her er resultatet.





Det nydelige festoffet er fra sydilla, prikkene er fra stof2000 og den rosa ribben er fra s&s
Settet er i str 1 år. buksa koster 299 og genseren 249 og hvis man kjøper hele settet koster det 498, litt rabatt altså;)

8 kommentarer:

clovek sa...

knall herligt sett :) eg og sko ha fått meg det stoffet :) må bare spare litt penger hehe :)

Anemone.made sa...

Dette settet var knallfint!! Supert!

Luna design...... sa...

Så fint!! skjønner ingenting vist du ikke selger det fort som F...

Litefrø sa...

Nydelig sett!!!

Maria sa...

Helt nydelig sett! Det fe-stoffet er bare så fint!

Lise sa...

Nydelig! Kjempefin kombinasjon! :)

Cindy sa...

Oi. D dær va vældi fint å søtt:D
Å fint sydd. D e hærli me fine rætte å præssa sømma.

Takk førr takkekorte førræstn:) Ho mamma videresendte d så æ fikk d i postn i går. Lækre bilda:)

.:. Christine .:. sa...

Nydelig sett! Skikkelig proff kvalitet over det du lage:)