Følgere

torsdag 21. juli 2011

Lykke i poskassen

Ja for i dag lå endelig pakkelappen fra sydilla i posten *lykke*
Som jeg har ventet og ventet, for tålmodighet å meg hører ikke helt sammen. Helst skulle pakkene kommet idet jeg trykte bestill. knis.
Men nå er de altså her, å første lass er allerede i vaskemaskinen.







Stoffen er jo av fantastisk kvalitet, men desverre har ikke pengeboka mi råd til å bestille drafra så himla ofte. Men de gangene jeg tar meg råden til noen meter så er det lykke i heimen skal jeg si dere. De er fantastisk mye å deilige, å tåler vask etter vask etter vask uten å falme i fargene.
Linen er første gang jeg prøver denne gangen, å fy så deilig den var, å så fint den falt:D Gleder meg til å sy noe av den:D Tror ikke det blir siste gangen jeg bestiller lin fra Wenke hos sydilla:D

å i dag kan man si var lykkedagen min når det gjelder pakker, for det lå nemlig enda en pakkelapp der. Velkomstpakke fra bokklubben:D
Når jeg valgte bøker kan man si jeg ble litt ensformig. Jeg har bare lest to karin fossum bøker i mitt liv, men begge har jeg brukt i skolesammenheng. På norskeksamen min på ungdomsskolen der jeg fikk 6, å på særemne i 3 på vgs der jeg også fikk 6:D Jeg har likt bøkene kjempe godt, så jeg har egentlig lurt litt på hvorfor jeg ikke har lest flere av dem. Så nå var altså tiden inne til å gå til innkjøp av noen Karin Fossum bøker. Forhåpentligvis blir jeg ikke skuffet.



En lydbok fikk jeg også med i velkomstpakken, å nå har jeg en plan om å prøve å høre den mens jeg syr, istedenfor å se på serier. (Er uansett litt tom for serier nå)

I dag regner det så dagen kan ikke bli brukt ute til plenklipping og maling. Så da skal jeg kanskje unne meg en tur på kontoret å mollkose meg med stoffene mine;) Det er lenge siden sist.

Ha en fin dag alle sammen:D

1 kommentar:

Hanne sa...

De feene er så nydelige!
Har ikke de nye fargene men de såg utrolig skjønne ut... Skjønner hvor dette bærer hen, er vel ikke lenge før jeg bare MÅ kjøpe de, hehe...