Følgere

mandag 18. juli 2011

Nytt nytt nytt

Shoppegal, men også flink. Vi har jo vært på en herlig tur til trondheim, å Trondheim har jo en butikke jeg sjelden ahr muligheten til å dra på. STOFF OG STIL.
Vi måtte nemlig inn der en tur mens vi var der, å jeg gikk rundt å virra som bare det. Utrolig vanskelig å velge hva man skulle ta med seg hjem.
Dette endte jeg opp med, å nå er det vasket å pent plassert rundt om på pultene og gulvet på kontoret.


2 meter med lilla babycord med prikker, 2 meter med blå/turkis velur, 2 meter med rød velur, 3X 1.5 m med restestoffer og 3x 1 m med ribb;) Gleder meg å har allerede masse planer


Litt rosa overlock tråd, en hvit vanlig sytråd og 4 pk med kroklisser:D

Det beste var at da jeg kom hjem og inn i stua sto disse to å ventet på meg;)


Bryllupsgave fra mannen, men jeg kan love dere at jeg skvatt da jeg kom inn i stua, å morgenen etter å neste gang etter det jeg kom inn i stua. De er drit høye, høyere enn meg. Nå er de kommet seg ned på kontoret. hjertet mitt tålte ikke helt det der å skvette hver gang jeg skulle inn i stua :storle:
Dagen i dag har vært effektiv. Trening x 2, maling ute, besøk, bursdagsfeiring osv.
Nå er det natta for meg, sov godt alle sammen

3 kommentarer:

Unknown sa...

Det er i allefall to damer som trenger litt klær ;-)Stilig med utstillingsdukker. Og på bilde over her har en av dem fått gul kjole. Den var rå altså :-) God helg til deg :-)

Charlotte - FO² sa...

hihi, ja skjønner at du skvetter litt :D men utrolig kjekke for deg å ha da :)

Mrs.Bao 包 sa...

Vilken bröllopsgåva!! 2 nakna damer... ;)