Følgere

torsdag 31. mai 2012

Vitrineskap før og etter

For 2.5 år siden kjøpte vi dette vitrineskapet. Vi trengte plass for alle glassene våre, og dette fikk vi kjøpt brukt. Jeg hadde lyst til å male det hvitt, mens mannen hadde lyst til å beise det mørkere. Så det ble stående slik det var i avvente på at en av oss skulle gi oss

Etter at vi flyttet i nytt hus der det absolutt ikke passet inn slik det var, ga mannen seg og det skulle bli hvitt. Etter 10 dager i Tromsø kommer jeg hjem og finner dette

Det ble altså så mye finere i hvitt. Snille fantastiske mamman min, hadde malt det mens jeg var borte:D jeg kan ikke annet enn å smile fra øre til øre:D Lykke:D

Hva synes dere?

1 kommentar:

Håndlaget av InaPina sa...

Det ble veldig flott, og så snillt av mannen din å gjøre det. Tenker meg at det var litt av en jobb.
C